Laura Ashley Bulgaria | Връщане на стока

Връщане на Стоки

Когато връщате Стоки трябва да ги върнете по един от начините, посочени по-долу, с доказателство за покупка (касов бон или документи за получаване по куриер), неотворени, неизползвани и в оригиналната опаковка в рамките на 14 дни от получаването на доставката; освен ако са повредени.

В Магазин

•             Стоките могат да бъдат върнати лично в някой от нашите магазин.

•             В рамките на 14 дни могат да бъдат възстановени пълни суми за ненамалени стоки, които са в оригинална опаковка и могат да се продават отново. Необходима е валидна касова бележка, удостоверяваща първоначалната покупка. Това се отнася за стоки, закупени от България, поръчка по пощата или онлайн. Последната дата за връщане ще бъде отпечатана на разписката.

•             Не приемаме обратно стоки без валиден касов бон.

•             Не приемаме артикулите обратно след повече от 14 дни, дори и с касов бон.

•             Сумите ще бъдат възстановени по същия начин на плащане, използван при първоначалната покупка.

По Куриер

•             По куриер до адрес София ул.Хан Омуртаг 88, като цената на куриерската услуга се поема от купувача

Правила за връщане

•             Постоянно намалените стоки могат да бъдат върнати само с доказателство за покупка в рамките на 14 дни от получаването им, както е посочено по-горе.

•             Когато се връща дадена стока, моля, върнете с доказателство за покупка (касов бон или документи за доставка) в рамките на 14 дни, неизползвана и в добър търговски вид, с оригиналната опаковка. Не можем да приемаме стоки без касов бон. Моля, внимателно да се грижите за стоките, докато те са ваше притежание и при връщането на стоките ги опаковайте правилно и сигурно, за да предотвратите повреда или загуба при транспорт.

•             Молим ви да съхранявате доказателства за изпращането на стоките по куриер, тъй като вие носите отговорност за загуба или повреда на Стоките, докато ние не ги получим.

•             Възстановяването на сумата ще се извършва по начина, по който е платена поръчката, където е уместно.

•             Стоките ще останат Ваша отговорност, докато не ги получим.

 

Кога ще получа обратно заплатената от мен сума, след като върна стоката?

•             Веднъж след като Стоките, които желаете да върнете са получени от нас, сумата, за която сте ги закупили ще бъде придвижена по начина, по който е платена поръчката.

•             Моля, изчакайте до 14 дни за да завършим връщането на сумите.

Дефекти и наранени стоки

•             При доставка е Ваша отговорност да проверявате и незабавно да съобщавате на Обслужване на клиенти * всички повреди или дефекти на стоките. Ние няма да поемем отговорност за видими щети, които не са съобщени незабавно при доставката.

•             Ако смятате, че стоките ви са с незадоволително качество, моля, свържете се незабавно с Обслужване на клиенти * и се грижете за стоките с максимална грижа по време на обработване на искането ви.

•             Нашия отдел Обслужване на клиенти * ще организира инспектиране на стоките.

•             При проверка, ако стоките ви се окажат дефектни, по наше усмотрение ще се опитаме да възстановим продукта или да предложим замяна, колкото е възможно по-скоро.

•            Ние не носим отговорност за загубена стока, след като се подпише разписка за получена стока или ако стоките са загубени, поради неточен адрес, предоставен от вас.